Ne kadim, a vedno vžgem.

Poneumljene izpovedi blondinke

« | | »

Avstralija za amaterje V.

20.03.2016

Ljudje, ki pravijo, da spijo kot dojenčki, več kot očitno dojenčka še niso imeli. Jaz sem, odkar sem zapustila Slovenijo naletela na neko čudno prekletstvo, ki se mu pravi nespeči kratkohlačniki na avionih.

Vsak, ki me vsaj malo pozna, ve, da sem precej navdušena nad temi malimi stvarcami, ki jim pravimo otroci. Predvsem zato, ki so edini, ki poleg pijancev povedo točno to, kar si mislijo. Vendar pa imajo tudi eno samosvojo lastnost, ki se ji pravi drejte od utrujenosti. In bolj, kot si želim, da bi jim lahko dopovedala, da je popoldanski spanec nekaj najboljšega in da bodo v prihodnosti obžalovali vsakega zamujenega, bolj na široko imajo odprte oči. Predvsem na letalih.

Skoraj dvanajst urni let iz Munchna do Pertha je potekal brez manjših posebnosti in seveda, brez spanca. Letenje v noč ob štirih popoldne, sončni vzhod ob polnoči po mojem bioritmu in jutranji muffin, ki bi moral biti polnočni prigrizek, so me majčkeno zmedli. Ko sem takoj precej po zombijevsko vkrcala na let iz Singapurja proti Perthu, sem bila pripravljena, da glavo naslonim na ramo neznanega gospoda na levi in mu odsmrčim vsaj dve polki in en valček.

Neuspešno. Pred mano je namreč tri sedeže okupirala mlada družinica z jokajočim dojenčkom, za mano pa so posedli okoli dve leti starega fantka, ki očitno tako kot jaz ni spal že 27 ur. Pa se je začelo. Naprej jokajoče dretje v prvi vrsti, ki se je nadaljevalo v kričečem joku v tretji vrsti. Jaz pa sem na sredini debele solze nesreče točila naslednjih pet ur. Vendar žal na ne na rami gospoda na levi, ki je glede na izraz na obrazu glasno jokal navznoter.

Zelo podobna situacija me je čakala včeraj. Popoldanski let v Brisbane, ki priročno sovpade s popoldanskim spancem. Vse dokler mala hello kitty damica v vrsti pred mano ni prišla do ugotovitve, da ji prav nič ne paše. Ne Frozen na zaslonu pred njo, ne pokončni stevard, ki je po sredini aviona bežal pred njo, ne jagodni sok, s katerim je uspešno pošpricala svojega očeta. Zato je glasno nestrinjanje izražala vse do šestih popoldne ter ob pristanku končno zaspala. Meni pa nesebično podarila pol strani kletvic za na blog.

Depresija in samouničenje sta v takih primerih hudo nevarni zadevi in v izogib sledijo tedenski incidenti.

Fotka tedna: Povzročena s strani brihtnega psa, ki je poleg žogice v bazen vrgel tudi kamero.

Vrhunec tedna: Eurosport in surround system, ki sta mi za nekaj minut omogočila, da se počutim kot v Planici.

Razočaranje tedna: Tast mi je en mesec obljubljal, da me bo peljal v trgovino vseh trgovin, ki ji pravijo Bunnings. Seveda sem pričakovala najmanj tri nadstropno veleblagovnico z najboljšimi bonboni in plesnivim sirom. Dobila pa Bauhaus in novo kladivo.

Izjava tedna gre mojima novima gostiteljema: »Midva sva tiste vrste človeka, ki se za večerjo pojavita na tvojem pragu in vzklikneta Hehey danes kuhaš ti!«

Avstralski nauk tedna: V Avstralskem mestecu Bunbry lahko na univerzi diplomiraš iz …
srufanja! Ter si na koncu dipl. surfer.

Avtor maia, zapisano 20.03.2016 ob 08:16 pod Dogaja mi, dogaja se. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

5 odgovorov na “Avstralija za amaterje V.”
  1. Trepous - 21.03.2016 ob 10:46

Zato si pa jst zrihtam sedež na letalu čim boj zadi. :)

2. maia - 21.03.2016 ob 13:04
    maia

Trepous jaz sem si prvič cel check-in, pa luggage uredila preko teh Quantas kisokov na letališču in sem rabila nekaj časa da ugotovim, kako od a do b. :) Posledično se mi res ni dalo zafrkavat s tem, kje sedim. Napaka. :mrgreen:

3. martina - 21.03.2016 ob 16:23

Dej, da se ne boš na tisto univerzo vpisala…ker tja pa ne bom šla na podelitev. (kje so smejkoti)??

4. Trepous - 22.03.2016 ob 06:25

No, ja sej tudi to, da sediš zadaj ni garant za miren spanec. :) Boš pa za nazaj vedela kaj oz. kako naredit. Samo pazi, da ti spremembo sedeža ne zaračunajo (ene letalske družbe to zaračunavajo)! ;)

5. maia - 23.03.2016 ob 02:06
    maia

martina, zakaj pa ne, postransko sem lahko še diplomiran surfer, kdo ma to v Sloveniji? :) In itak da, na to podelitev bi pa sploh morala it!
    P.S. Smejkote delaš sama z dvopičjem ali podpičjem in zaklepajem ;)

Trepous, sej vem, sej vem :mrgreen: Pa dvomim da bom za nazaj kaj bolj vešča hihi